Heb jij al vaak aan ouder worden gedacht?


Ook zij werden ouder
maar helaas
ze zijn niet meer!💖


 Dan weet je vast, net als ik, dat we er zelden op voorbereid werden.

Natuurlijk zag je je ouders ouder worden, gek genoeg zag ik dat anders bij mijn ouders... Die gingen totaal onverwachts achteruit!


En dan 'wijzelf/onszelf', daar kijken we ook anders tegen aan!

Zelf blijf ik zo rond de 36, (bij gunstig licht), en dat ik allerlei rare kwaaltjes begin te krijgen??


Maar dankzij you-tube kunnen we anderen extreem zien veranderen en velen laten zich dan totaal 'verbouwen'.

(o jee, Eugenie Herlaar is op 84 jr overleden)

ze was een van de eerste nieuwslezeressen

Tja, bekende mensen lijken eeuwig te zijn, helaas.


Verder vind ik dit wel even genoeg voor nu;

Ala je er iets aan toe wilt voegen; Graag!



Reacties

  1. We lijken op elkaar. Ik ben ook zo'n beetje midden 30. Ik begrijp nu heel goed wat mijn moeder zei toen ze oud was. "Ik ben een jonge meid in een oud lichaam". Oud worden, ik vind het moeilijk. Ja, helden van vroeger, zangers, zangeressen, nu zo extreem oud............zo raar, zo vreemd, zo........het voelt raar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De waarheid achter systemen en regels?

Letterlijk afsluiten en opnieuw beginnen?

De mogelijkheden van kikkererwten.

Ergens weloverwogen ingaan....

Omdat het eigenlijk voor hier was bedoeld... (i.p.v. Werkwijze)

Dacht eerst dat het een droom was... de Wolf in huis.