Alweer 3:30!


Vooral op onduidelijke foto's sta ik steeds beter!

😁


 Drie uur in de nacht...

Soms ga ik er dan toch maar even uit.

Lag al meer dan een uur van de ene kant op de andere...

Tegenwoordig schuif ik mijn leesbril onder mijn gewone bril.

Voor als ik hele kleine letters moet lezen.


Verder heb ik eindelijk een pakje 'backing soda' gekocht...

Kostte trouwens nog geen 2 euro!

Stond bij veel dingen vermeld waar je het bij nodig had.

Heb het eindelijk gevonden, maar ben totaal vergeten waar je het voor nodig hebt!

😉

Reacties

Populaire posts van deze blog

Maandag 7-10-24...Gewoon weer eens aan m'n bureau zitten!

De mogelijkheden van kikkererwten.

Een veilige hoek voor mijn Dagboek?

Dagboek 5...Niet!

Ego en zelfwaardering?

Mijn laatste communicatie poging.

Als aarstengel ben ik vooral ...aards!

De chaos van mijn leven.... is de genezing!

Omdat ik van iedereen houd.