Dus; Wat is ons doel?

 




Wellicht wordt ons doel

 uiteindelijk... Leven...!

Gewoon, het leven zelf.

Er is immers genoeg te zien en genoeg te doen.

Genoeg om eindeloos te Leven.

Er voor altijd te zijn.

Gewoon, Zijn die je bent.

Misschien is dat meer dan genoeg.


Zelf ben ik inmiddels blij als dat lukt., opdat we het kunnen beleven.

Zijn die ik ben....


Stel je toch eens voor dat dát de bedoeling was en is...

Er zijn, opdat we het allemaal kunnen beleven.



En ja, vandaag zit ik weer gewoon aan mijn bureau.

💚



Reacties

Populaire posts van deze blog

Maandag 7-10-24...Gewoon weer eens aan m'n bureau zitten!

Alweer 3:30!

Als aarstengel ben ik vooral ...aards!

De chaos van mijn leven.... is de genezing!

Dagboek 5...Niet!

Bewustwording en onze afhankelijkheid.

De Hij-serie, het Vervolg.

Omdat ik van iedereen houd.