Planten kunnen veel voor je doen.


Een totaal andere kijk op planten.
Had je ooit kunnen bedenken dat planten je kunnen helpen,
steunen in je strijd om te leven?
Om van het leven te leren houden vanuit een diepere laag?

Weet je dat planten dit zelf al van nature doen
en dat jij dat mag delen met ze?

Jij steunt de plant en de plant steunt jou!




Dat werkt als volgt;
Je zorgt ervoor dat ik elke ruimte waar maar wat daglicht komt, planten staan.
Zo veel of zou weinig als je maar wilt.
En vanaf dat moment vragen al die ruimtes om jouw aandacht.,
om jouw genegenheid, bewondering en liefde!
Die ruimtes vragen dat via...
de planten!
De planten hebben nodig wat de ruimte nodig heeft,
maar vooral ook wat jezelf nodig hebt.
Positieve en liefdevolle aandacht...




We maken er een klein quizje van;
Er worden 3 planten afgebeeld
en jij mag ze bij naam noemen
via reacties...

Dank je!


Reacties

  1. Vrowger kende ik ze allemaal maar nu haak ik ff af. Ook al staan er op iedere mogelijke plek planten in mijn huis, de praktijk werkt maar de theorie ging verloren 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat weer helemaal in orde komen, wie weet stimuleert deze serie je wel tot iets heel bijzonders! :-))

      Verwijderen
  2. Plant 1, plant 2 en plant 3 ! En wie herinnert zich de nederlandse benaming ervan? De laatste plant heb ik maar weinig gezien rondom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bovenste is in ieder geval een Dracena, oersterk! De andere...weet ik ook maar ben 't effe kwijt, chlorophytum geloof ik en de andere met dat witte bloempie een asphyleditem, hihihi...

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Vooral leuk omdat hij blijkbaar overal kan gedijen...Lijkt misschien wel een beetje op mij? ;-)

      Verwijderen
  4. Mijn moeder sprak met haar planten en ze waren geloof ik de enigen die echt naar haar luisterden. Ze kon doorpraten zonder dat iemand dacht: Oeps... dit trek ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een glimlach zeg ik;....Je moeder had groot gelijk!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Want je bent je eigen lezer!

Soms, zo af en toe....

Kiezen we voor Het Systeem?

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Dat is wat we zijn...