Haarlak als vernis.

Het opspannen van papier.



Bij het schilderen gebruik ik van allerlei materialen door elkaar.
Zo kan er houtskool op acrylverf gebruikt worden, net als zo nu en dan aquarel potlood.
En heel af en toe meng ik pigment met acryl vernis... Een inspirerende bezigheid.
Het is bijna zoals ik in het leven sta...
Vandaag heb ik weer 2 werken verwijderd van mijn  'op-spanbord' en komt er weer ruimte voor nieuw!
Wat heerlijk om een blog te gebruiken als een tentoonstel mogelijkheid!


Het was letterlijk natte vingerwerk.

Gewoon likken aan je vingers en erover heen schuiven.


Maar hoe zit het nu met de spiritualiteit, met mijn levensdoel?
Het zit allemaal in mijn werk...Beter nog dan het gebruik van letters, woorden en begrippen.


Met de natte vinger...


En toen gebeurde er dit...
Het kwam gewoon en wacht op me...




🙏



Reacties

  1. Inderdaad, wat komen je schilderijen zo prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog eens gekeken. Vooral dat eerste over jouw materiaal gebruik. Wat fijn als je daar zoals jij veel kennis en ervaring mee hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Dat is wat we zijn...