De Zorg voor onszelf, zorg voor de planten.



Grappig om dat aan elkaar te verbinden, want je doet er namelijk 2 levensvormen een plezier mee. πŸ˜‰
Daarnet heb ik ze eens geteld en ik kwam tot...20!
Oi, de eerste keer kwam ik tot ...16 en dat leert me gelijk al iets...
Mijn gedachte was er nog niet volledig bij,
( Gold dat werkelijk alleen voor de planten?)
Toen heb ik ervoor gezorgd dat er overal licht bij kon komen...
Ja, dat opent gelijk je eigen ogen...πŸ˜†

En toen ging ik ze even stuk voor stuk bekijken en...bevoelen.
Was alles naar wens, niet te nat, niet te droog...was er stof op het blad en waren ze allemaal in goede gezondheid.
De bladeren zonder leven verwijderde ik...er waren er nauwelijks.
Een enkele verplaatste ik een klein stukje of gaf ik even een andere plek.

Geweldig, er waren blaadjes bij gekomen en er waren bloemknopjes bij!
Wow, de orchidee spande de kroon πŸ™Œ

Hij zag er prachtig uit en haar andere knoppen stonden op...knappen!πŸ˜ƒπŸ’š

Of ik tegen m'n planten praat?
Dat zul je aan henzelf moeten vragen...

😎





Reacties

  1. Wow, je plant doet het precies heel goed, die is beslist met liefde omring!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Dat is wat we zijn...