We staan stil...tijd voor verandering.




De hoogste tijd om eens goed wakker te worden.
Liefst gezamenlijk en het liefst in
Het hier en Nu.






Even over mijn 'thuisbasis' , het Spijkerbed-blog (klik)

In mijn volglijst zal je steeds meer  spirituele blogs vinden.
Liever noem ik het nog De op weg naar de nieuwe tijd blogs.
Op dit moment volg ik er 3.

Wakkeremensen (klik)

Spiritual rose of silence (klik)

en reeds sinds vele jaren...

Kagib's
Weteninhethart (klik)

Maar hoe lees ik deze blogs en wat doen ze me?
Laat ik eerst eens vertellen wat ze met mij doen;
Ze houden me wakker en kritisch op een gezonde manier.
Althans een voor mij gezonde manier!

Leven vanuit je hart met je verstand als back-up.

πŸ’œ
πŸ™
πŸ’š


En natuurlijk met dank voor de inzet van deze mensen!
😊




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!