Ben ik verlicht?



Het is er de tijd voor...
Kerstmis nadert, dus vraag het je boom.
Of stop de stekker erin.

Zijn we al verlicht, hebben we het licht al gezien?
Kijk maar in de spiegel en denk  er eens over na...
Ben je klaar voor het ondraagbare licht van het zijn? 

We zijn er al lang klaar voor...
maar angst houdt ons tegen.
De angst voor wat?
Weet jij dat werkelijk?
Ruim dan je angst op en je bent er klaar voor.




En na mijn eigen bericht eens terug te lezen...
ging ik weer gewoon schilderen....



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!