Die mens is er al lang!


Werk in wording.

De Nieuwe Tijd, de Nieuwe Mens.

Als ik zou stellen; Ik ben er één van...
Dan roept dat weerstand op, en in mijn geval vaak een weerstand tegen wie ik ben.

De grote Verandering in ons werkt zeer confronterend...
Graag spreken we van 'wonderen' en wordt er nog steeds gedacht dat het binnenkort met een grote klap zal gebeuren.
Die gedachte heeft alles te maken met ons ongeduld...een ander soort ongeduld.

Ergens heb ik geschreven:
Ik ben zo geboren...en in die zin begint de tijd rijp te worden om daar voor uit te komen.
In het verleden bleek die nieuwe mens dan van voor gek verklaard te worden, opgesloten en ziek gemaakt...

Ondanks de positieve wending is er nog steeds moed voor nodig om er voor uit te komen
wie je werkelijk bent.
Op dit moment in de tijd doen velen dit door middel van 'verpakkingen', want het is veilig om dit buiten ons zelf te plaatsen.
Maar ook dat is Waarheid...De hulp van engelen, vanuit buitenaardse beschavingen, vanuit een andere benadering van wat of wie God is.
Lang niet iedereen is al in staat dit alles naar waarheid te ervaren...
Zelf noem ik het een vertalen naar een invoelbaar denken.
Ja, we zijn aan het ontwaken...het is niet meer terug te draaien, niet meer te stoppen.
De pijn van het anders zijn begint draagbaar te worden.

Mijn aardse spiritualiteit is mijn zelfbescherming.

Deze versnelde ommekeer in ons gezamenlijke veroorzaakt vaak vermoeidheid...Ziek zijn is al minder nodig!
Aards gesproken blijf ik bezig met begrijpbaar zijn.

Het hele plaatje in wording.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.