Een expositie verdeeld over al mijn blogs.


Voor komend jaar ben ik een expositie in een galerie aan het voorbereiden.

Je kunt mij gerust een 'non-profit' kunstenaar noemen.
De financiële kant van exposeren is vaak pittig.
Alles moet gedegen ingelijst worden.

Maar ik neem daar alle tijd voor.
En nee, er komt geen gironummer bij voor een bijdrage.
😄







1. van een serie van 3.

2.

3.

Een zoethoudertje als afsluiting
van deze expositie op blog.

Mocht je graag uitleg hebben bij een bepaald werk, dan zal ik dat graag geven!

Reacties

  1. Zeker de moeite waard een expositie Walter, kom ik zeker kijken. Mooie reeks deze. Eerste met al die Goddelijke wezens, vooral eromheen, ze zoeken contact met je of zo. En ja de tweede intens duister. Dit vind ik wel de mooiste. De laatste is ook wel heel mooi subtiel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!