Het begin is er...

De link tussen creativiteit en spiritualiteit.
En dat dan weer vanuit de Nieuw Tijd bekeken...
Vandaag begin ik eerst maar eens met het proces te beschrijven;
Overigens heb ik voor deze serie geen draaiboek klaarliggen.
Het komt zoals het komt....

Waar ik eigenlijk al vele jaren mee bezig ben is het laten doorstromen van wat er bij mij binnenkomt.
En dat heeft altijd al mijn leven bepaald...
Dit keer ga ik dus vanuit het schilderen-creëren het hele gebeuren 'trachten' te beschrijven.
In woord zowel als beeld;


En zo begon ik gisteravond laat...
Letterlijk laat ik dan het materiaal zijn werk doen.
Niks bedenken, gewoon laten komen...

Vandaag ging ik verder...
Noem het maar 'gedreven zijn'.


En dan laat ik de 'mensen' komen...

Vooral in deze combinatie van werken en bloggen zal ik regelmatig even 'afstand' moeten nemen.

zo ben ik met dit werk met een nieuwe techniek
aan de slag gegaan.
Letterlijk een vorm van 'verdieping'.
Er gaan namelijk diverse lagen speciale acrylvernis overheen...

Alleen in het echt is dat goed te zien.

In het volgende blog ga ik weer verder met het bovenste afgebeelde werk.


🙏

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Want je bent je eigen lezer!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Soms, zo af en toe....

Dat is wat we zijn...

Vertrekken, weggaan...hoe doe je dat?