Gebeuren er werkelijk wonderen?




Ja, dagelijks...maar we leren het meer en meer te zien!

Oh, maar ik zie geen engelen, geen buitenaardse beschavingen die ons komen helpen?
Zelfs oude profetieën zie ik niet echt uitkomen....

Wat moet ik nu, nu dat de Nieuwe tijd komt en de nieuwe mens zich gaat openbaren!

Kan je me er niet bij helpen dan, want ik wil het graag!

Dat kan ik best en ik ga het doen..nu.
Kijk naast je en kijk met je hart.

Het lijkt een kettingreactie als je er voor openstaat!

Maar...en dat is mijn persoonlijke inbreng;
Hou het klein, hou het bescheiden, want...
Het is er gewoon!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!