Laten komen wat komt...



Het was duidelijk avond toen ik dit startte...
Proefschilderen zal ik het hier noemen, maar eigenlijk schilder ik altijd op die manier.

Alsof ik mijn kwaadheid schilderde!
Nee, ik pakt gewoon de kleuren die er lagen en ook de verschillende materialen....En ik begon.
De potloden, de verf...alles bewoog gewoon over de drager.
Was ik werkelijk kwaad toen ik schilderde?
Het schilderde zichzelf...raar hè...
Aan dit wat er nu op mijn ezel sta ga ik vandaag verder,
simpelweg omdat ik 'vriendelijkheid' wil.
In ditzelfde bericht ga ik dit later afbeelden...

En het kwam...
Ik schrok er zelfs van!



Zoiets verwacht je toch niet?

Zelfs als De Schepper niet eens!🙌



De Schepper schept uit chaos de schoonheid...






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.