Stil,totdat.....












En nu?...




Het was zeker geen zinloze proef!
Als proef zelfs zeer inzichtgevend...een mooie manier om te zien wie je publiek zijn!
Welteverstaan, eigenlijk het publiek van Spijkerbed dus.
Wat heeft dit blog voor gevolgen?
Bewuster en gerichter gaan bloggen, a.h.w. mijn energie beter richten...
Bijna zou ik kunnen zeggen;
Werken vanuit de Eenheid die ik ben!

Laten we het leven maar verrassend houden...want wat gaat dit met het Spijkerbed doen en met de andere blogs, Werkwijze, fotoblog en Bedgeheimen?
Heel simpel, die blijven gewoon staan...waarom niet?
Ongetwijfeld zitten er items bij die ik naar Spijkerbed zou kunnen verhuizen, wie weet? 

Verwijderen heeft pas zin als ik er zelf niks meer te zoeken heb.



πŸ’œ
πŸ™




Reacties

  1. Mooi. Verwijderen zou ikhet zeker niet. Er staan zoveel mooie dingen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Asjeblieft niet verwijderen. Net als Elly vind ik je blog daar te waardevol voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen Geri...verwijderen zal ik het zeker niet.
      Toch ga ik in 2020 mij meer concentreren op Spijkerbed.
      Ik kan wel zeggen dat proefblog mij veel inzicht heeft opgeleverd!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!