Gaat dit wel over 'schilderen?'


De fase van het Nu; 29-1-2020

Ook dat, maar het gaat vooral over onze vrijheid van geest
en de mogelijkheid die we tegenwoordig hebben
om te strijden tegen onrecht met de middelen
dit ons ter beschikking staan. Met onze talenten!
Talenten hebben we allemaal en velen zijn er
ten onder gegaan in 1940-45 tijdens de holocaust.
Veel baby-boomers leven nog steeds in de schaduw van die pijn!

Daar is de tijd rijp voor (2020) om er eens actief mee aan de slag te gaan.
De hoogste tijd om ook eens onze mentaliteit te 'vernieuwen'.
Het begrip 'spiritualiteit' mag eens in een ander licht ervaren worden.
Niet meer als een soort sprookje of utopie.
Maar als een realiteit van de Nieuwe tijd, de wakkere mens!

Laten we eens kijken naar onze talenten...
De mijne ken ik; Mijn manieren van uitten.
zoals schilderen, schrijven en fotograferen.
Ook mijn verbale kracht is er een van, vooral
betreffende deze laatste houd ik mij vaak in.

Verder kan ik b.v. via het bloggen jouw talenten ervaren.
En dat zijn er veel! Bewonderenswaardig wat er allemaal onder ons leeft!
Dank je voor het delen...

Dan eindelijk kom ik aan mijn schilders talent toe.
En die deel ik graag met je;
Weet je, ik noem het gewoon 'spiritueel schilderen'.

Hieronder de eerste fase zoals het op het doek verscheen;




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!