Flappie zoekt sperziebonen.



Op het verkeerde been zetten, zo mag je de titel noemen;
'Flappie zoekt sperziebonen.'
Waar het werkelijk over gaat is over het Spirituele schilderen!
Gek genoeg heeft dat alles te maken met;
Loslaten!

Schilderend laten komen wat er komt
en meestal gebeurt het dan!
Eerst denk ik; wat een troep, wat een rotzooi...
mijn hemel, ik kan toch veel beter!
Maar ook dat laat ik dan gewoon los
en ga kijken naar wat mijn werk mij te zeggen heeft.
Of zelfs; wat wil het mij leren, wat is de vraag?

Nee, niet denken maar doen.
De sperziebonen komen vanzelf wel!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!