Maar als ik dan niet serieus genomen word,wat dan?


Dan..niks, gewoon beleefd blijven en m'n geduld bewaren!

We hebben namelijk de kans van ons leven, de kans om te veranderen...
Helaas overheerst de angst...maar zodra je je eigen angst weet te overwinnen,
overwin je ook de angst van de ander!

Het wordt werkelijk hard werken en ik ben er klaar voor..
Voordat ik in gesprek ga, of ga schrijven zoals hier, zorg ik eerst dat ik
uit mijn kwaadheid ben...
Dan pas zeg of schrijf ik over wie ik ben en wat ik voel.

Met bloggen kun je mooie dingen doen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!