De proef lijkt geslaagd...





Vluchten in de oppervlakkigheid viert wederom hoogtij.
Bij mij is het stil geworden, stiller dan ooit!

Die stilte zit vooral in mijzelf.
Weet je, ik ga trachten een 'maatje' te vinden.
Dat soort projecten zijn er tegenwoordig.
Ooit heb ik er zelf voor gewerkt en...
dat was mooi.

Ja, deze proef is inderdaad geslaagd, ik heb weer
wat bijgeleerd over waar de mens zich nu bevindt.
Nee, het is niet eens teleurstellend, het is realistisch.

Ik zelf blijk te zijn...
waar ik ben!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!