Gisteren heb ik me vermaakt met...( Deel 2)



Hij is weer weer! Nieuwe foto, nieuwe bewerking.


Mijn vrije dag...en toch doe ik dan minder dan ik van plan was!
Inderdaad, dat kleine afwasje en gelijk het spul
teruggebracht naar de 'zorgpost'.
En...ook m'n haar en baard geknipt!
Redelijk gelukt.Haar met de tondeuse en dan plukjes
draaien en afknippen...
Maar dat werk sorteren is anders uitgepakt.



Heb een aantal 'werken' uitgezocht waar ik details van
op de foto gezet voor eventueel bij 'schrijfstukjes'.
Morgen komt mijn h.h.hulp, aan haar heb ik veel.


Volgende week dinsdag komt mijn 'maatje' zich de eerste keer!
Had het aangevraagd via Humanitas...Ben de laatste jaren erg geïsoleerd geraakt en ben de laatste 10 jaar behoorlijk achteruit gegaan...
10 jaar geleden deed ik dit werk zelf...maar ik kan helaas niet zo veel meer...
En dan te bedenken dat ik hier nu al een slapeloze nacht van heb!
Pijn op de borst van de zenuwen...Hij ( Gerrit) komt dan met de dame van Humanitas, zich voorstellen....

Het is nu 3:00 uur in de nacht en heb mijn bed professioneler opgemaakt.
Lag ineens vannacht te piekeren wat ik met zo'n maatje zou willen ondernemen...Doodeng!!!
Tja, misschien kan hij me helpen om weer te gaan fietsen...
Tegenwoordig val ik gelijk al om!
Poeh, heb nu al noten op mijn zang...samen mijn werk sorteren b.v.




 Volgende keer maar eens een echt inhoudelijk stukje!

😓


Reacties

  1. Hey Walter, ik bezoek ook een maatje in het kader van Humanitas, hoop dat t een superklik mag zijn. Ik vind het een goede organisatie. Humaan om maar zo te zeggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd, Kagib! Ze maken er serieus werk van,,,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!