Omdat hier weinig bezoekers komen? (Deel 1)



Alweer een poging om mijn werk te sorteren!

Bloggen/schrijven om de dingen voor jezelf op een rijtje te zetten?

Als open-mindend figuur ben je niet altijd veilig, dus je kan een blog
totaal privé houden...
Helaas/gelukkig heb ik geen eelt op mijn ziel.
Je kan er soms van schrikken wat mensen bij reacties neerzetten!
Zelf tracht ik altijd zo min mogelijk of eigenlijk helemaal
niet te kwetsen op het blog van een ander.
Er zijn inderdaad mensen die iets teveel in hun eigen wereld leven
en vol van zichzelf zijn




Op Spijkerbed heb ik vooral goeie ervaringen en dat leek ook zo
op Werkwijze....totdat;
Totdat corona om de hoek kwam kijken!
Het leek wel of de remmen los gingen, zeker als mensen
ineens menen dat ze van alles kunnen stellen.
Neem nou de reactie mogelijkheid op een blog.
Reageren vanuit je luie stoel en niet echt nadenken
wat dat met de ander kan doen!

En nu helemaal terug naar 'voor mezelf' schrijven...Tot op heden
voelt Proefblog wat veilig...misschien omdat er zo weinig mensen komen?
Of omdat ik door schade en schande wat wijzer ben geworden?

Zo goed als alles over mijn leven staat op Spijkerbed.
Niet ongenuanceerd, maar altijd rekening houdend met de
eventuele lezer...
Klinkt het arrogant als ik zeg dat anderen daar iets aan kunnen hebben?

Maar vandaag moet/wil ik echt mijn haar en baard gaan 'doen'.
Een kleine afwas en weer eens met mijn ritueel gaan beginnen.



Alhoewel ik hier 'vrij' ben, is dit toch mijn vrije dag, net als zaterdag en zondag...Zelf eten maken en niet met tijden rekening hoeven te houden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!