Deze Proef wordt regelmatig beloond door inzicht gevende reacties!




 Ook heel bijzonder is dat Spijkerbed spontaan lijkt te verdwijnen.


Alleen op Werkwijze beschrijf ik nog een proces dat gaande is...

Op dit blog kwam ik dit keer een verontrustende reactie tegen...

Had er in eerste instantie op gereageerd maar dacht later,

het is beter om aan dit soort reacties geen aandacht meer te schenken.

Ervan geleerd heb ik wel, maar het is triest hoe mensen kunnen reageren.


Dankzij mensen als Kagib houd ik het vertrouwen in genezende processen, want die zijn er zéker!

De ziekmakende plaats ik niet meer.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!