Dit blog als aanvulling voor Werkwijze...



 Al een tijdje zoek ik naar 'verandering'...

Niet bepaald via de blogwereld!

Maar dat gebeurde dus min of meer vanzelf

alhoewel de corona-crisis daar deel aan heeft.

Want alles blijkt te veranderen en veel komt erdoor aan het licht.

Onze angsten, gemaskerd of niet, ze komen boven drijven.

En graag schuiven we ze op de bord van een ander!


Maar op Werkwijze gaat het er daar op een heel andere manier over!

De noodzaak jezelf te leren kennen en daarin eerlijk te zijn.

Vooral naar jezelf. De ander de les gaan lezen is alweer zo'n vluchtpoging

waarvan we er al velen gekend hebben...denk er maar eens over na.


Staan we dan eindelijk met de rug tegen de muur of durven we eens echt naar binnen te kijken?

Dit keer vooral maar eens bij onszelf.


Op Werkwijze ga ik door met het onderzoeken van het Niets

en hoe ik mezelf daarin tegenkom.



Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

En het Kind?...Dat blijft.

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!