Een onbeschreven blad...+





 Daar begint het mee, want waar ik over ga schrijven is niet niks!

Dus...daar ga ik de tijd voor nemen...alle tijd. ๐Ÿ™†

Er komen tussendoortjes...

Zinloze, ik weet het, maar toch...

We worden werkelijk massaal gehersenspoeld...

Het toppunt vond ik om Willem Alexander als zondebok te gebruiken! Ja, we worden inderdaad gehersenspoeld en zoeken naar boosdoeners. Iemand moet de schuld hebben, we willen onze frustraties kwijt!


Vandaag dacht ik werkelijk even;

Ik ga in een persoonlijke totale lockdown!

Ben deze dag slechts even uit bed geweest en heb iets 'bijgedragen' om daarna weer m'n bed in te gaan.

Tot 13:00 uur geslapen met het idee waar ik niet geschikt voor ben;

Ergens midden op straat gaan zitten op een maatje.

Gekleed in het zwart.

Met een bord in mijn hand;

Dit is een persoonlijke lockdown en ik doe nergens meer aan mee!

Zoals ik al zei, ik ben daar niet het type voor.


Een tijdje geleden had ik een vrij hard protest bericht geschreven voor op mijn Werkwijze blog.

Heb het niet gepubliceerd, de tijd ( mijn tijd) was er niet rijp voor...

Gelukkig staat het in concept, ik ga het weer eerst eens lezen

om daarna te besluiten om het wel of nog niet te plaatsen.


En zo raakt dit blad op den duur toch nog beschreven....

Het concept kon ik niet meer vinden, maar de strekking weet ik nog! 

Regelmatig kom ik nog steeds een nog oudere man tegen die zeer pessimistisch/ realistisch is.

Zelfs voor de corona crisis vertelde hij mij dat we weer richting 40-45 gaan.. Toen had ik nog mijn bedenkingen daarbij, inmiddels niet meer.

Deze 'democratie' gaat meer en meer op een dictatuur lijken.

De 'regels' worden aangescherpt, zelfs de koning wordt als onverantwoordelijk afgeschilderd! Zondebokken worden steeds vaker als zodanig benoemd.

Als dit zo verder gaat komen er binnenkort kampen waarnaar de vrijdenkers zullen worden afgevoerd.

Het is slechts รฉรฉn stap verder en ongetwijfeld zullen ze het verpakken als een soort noodzaak om de corona onder controle te houden.

En dat allemaal voor onze eigen bestwil.

De menselijkheid wordt verkracht om de mensheid te redden?


Toch vertrouw ik erop dat we de kracht en de intelligentie zullen vinden om dit tij te keren en om te zetten in een bevrijding.

Een werkelijke bevrijding!

Het verder ontwaken van de Mens.


Mocht je je gefrustreerde HART willen luchten, ga gerust je gang!
























Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!