Een beter gebruik van mijn proefblog.





 Op dit blog ga ik mij meer toeleggen op 'Bewustwording'.

Tijdelijk heb ik mij laten beïnvloeden door de negativiteit die er heerst!

Want het was, is en zal altijd mijn bedoeling blijven om mensen te motiveren...

Simpelweg tot een persoonlijke bewustwording.

Op volgers ben ik niet uit...bewustwording moeten we  nou eenmaal zelf doen

Zelf willen en... onderkennen.

En mocht ik een zeer persoonlijke mening geven over wat dan ook

dan zal ik dat er duidelijk bij vermelden!


Zoals bijvoorbeeld mijn mening over deze 'corona beleving'.

Het is totaal uit de hand gelopen en zorgt steeds meer voor verdeeldheid

De meningen liegen er niet om en de radicale, mensvijandig die gooi ik

er meteen af.

Positieve beïnvloeding juich ik zeker toe!

Dan dus  wederom over dit waanzinnige beleid: Ze tellen de besmettingen

en het komt over alsof dat om sterfgevallen gaat...en zo worden

we steeds benauwder gemaakt...Letterlijk en figuurlijk.

Maar wat kan hier een positief gevolg van zijn?

Dat we eindelijk eens wakker gaan worden en leren zelf te bepalen hoe we willen leven of... sterven!

Er gewoon een keer zelf voor zorgen dat we niet besmet worden, door welk onzinnig virus dan ook.

O ja, er is een vaccinatie...was het dan echt onmogelijk om een geneesmiddel te vinden

dat we slechts bij noodzaak hoeven in te nemen?

Konden ze geen adviezen geven waardoor we onze immuniteit zouden kunnen versterken

of onze weerstand?


Op dit moment voel ik kwaadheid in mij opkomen, dus stop ik even

En denk; wat laten wij ons toch vreselijk intimideren en betuttelen.


Het vlijtige huisvrouw blog vergeleek ons al met kinderen die door hun

moeder gedwongen werd via strafmaatregelen.

Bewustwording voor volwassenen, is dat misschien nu eindelijk aan de orde?

Denken we nog steeds te vaak in hokjes?





Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!