Maar waarom blijf ik altijd lachen



Ik en je niet eens... en toch hou ik van je....


 En zo'n smoel heb ik niet eens!

Op foto's lach ik zelden...

Waarom ik altijd lach is...omdat ik van het leven hou

Ja, ja... ik kwam net kijken en werd mij bewust;

Dit is mooi, dit is prachtig!

En ik zag mijn vader en mijn moeder

en voelde dat ze prachtig waren!

EN IK BLEEF LACHEN

Ook toen er pijn en verdriet kwamen.

De pijn en het verdriet van mijn ouders nam ik op me..

Het was de reden van mijn geboorte...

Nee, het was geen straf, het was een zegen...een geschenk van het mogen ZIJN.


Het zijn als geschenk, niet als straf...

En ik ben er, nog steeds... hopelijk ook voor jou!

Want ik heb mensen lief!

En daarom blijf ik...

Altijd lachen!

Het leven lach ik je toe.

Ken jij de liefde?




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.