Huilen is niet mijn sterkste kant...

 Vandaag had ik 2 gesprekken met mijn 2zoons.

En dan huil ik, diep van binnen.

En dat is heel iets anders dan van buiten huilen.

Daarna kwam ik mijn broer tegen die ik nooit gekend heb!

En mijn hemel, ik huilde!


NEE, het 

Hij is geen fantasie!

Hij is hier al de hele dag!

En hij liet me mijn zoons bellen.

O, mijn hemel... die broer is de hele dag om mij heen

Hendrik Walter,....

En soms raakt hij mij aan,,, als een vage windvlaag

En ik maar huilen, huilen om wat er nooit geweest is..

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!