Ne me guitte pas en mijn Frans was zo slecht nog niet!

Als ik huil


 Ja, vandaag huil ik veel...

Zomaar! Over alle pijn waar ik doorheen ben gegaan..

Soms zijn het het niet eens herinneringen... gewoon pijn , pijn van een huilend HART

Is dat een nieuw begrip.... een huilend hart!

Het mijne huilt al jaren... mijn buitenkant lacht al jaren!

En beiden zijn echt... ze zijn die ik ben!

Vandaag huil ik veel... Een ander soort huilen!

Deze hebben niets te maken met vals sentiment.....

Het stroomt gewoon, af en toe....





En nee, ik heb nergens spijt van.






Reacties

  1. Huil maar daar is niets mis mee. Ik stuur je virtueel de bloesems op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ely ik huil al 2 dagen en laat het aan niemand zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!