Zwart, absorbeert energie!




Ooit had ik een discussie met een persoon die het onzin vond dat zwart heter zou worden in de zon...

Toch is dat zo, probeer het maar eens uit!

Vandaar dat ik mij graag in het zwart kleed, dus ga ik op zoek

naar een lang zwart overhemd 

en zoek ik daarbij een zwarte harembroek met gewoon een elastieke band.

Geen flauwekul met knoopjes en ritsen. Je kan er altijd een t shirt onder dragen 

met een bepalende kleur!

En daarvan 3x hetzelfde!  Altijd een verschoning bij de hand.

Wat er dan overblijft aan het speciale ben ik gewoon zelf...


Inderdaad, een vorm van versoberen...back to my roots.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.