Dit blog gaat over heel andere dingen!


Omdat er helemaal geen God bestaat!


Uit angst hebben we het maar zo genoemd, want accepteren wat je niet kunt begrijpen hebben we nooit gekund...


En  naar mijn beeld waar ik alles aan kan ophangen heb ik nooit gezocht. 

Het idee van een God is eigenlijk een belediging voor het wonder dat IS.


Eerlijk gezegd schrijf ik mijn berichten het liefst zo kort mogelijk....

Je kan tegenwoordig gewoon bekijken via YouTube hoeveel woorden van wijsheid er nodig zijn om uit te leggen wat we niet weten!


Weten door niet te weten.... Loslaten, niks verklaren maar gewoon volgen wat je hart je ingeeft.

Woorden zijn de moordenaar van wat er werkelijk is........


Dus houd ik vaak liever mijn mond.


πŸ’œ



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!