Het opdringen van een vaccinatie vind ik misdadig!

 

Gedwongen in de rij voor een prik?


En dat niet alleen... het neigt werkelijk naar een dictatuur!

Heb nu lang genoeg gezwegen... vaccins zijn bedrog.

Zeker in deze tijd waarin er veel meer informatie is

over hoe het anders kan.

Zodra er een virus of bacterie ons lichaam binnenkomt

reageert het immuunsysteem... En dat is de reden dat de mens

nog steeds bestaat.

Het hele gebeuren en die commerciële en dictatoriale benadering

was de reden dat ik mijn mond maar ging houden.

Mijn hemel, en toch lieten we het ons weer gebeuren!!!

Nog steeds geen enkel vertrouwen meer in ons eigen wijsheid.

Maar dat is vooral ontstaan door machtsverhoudingen... we wilden geld aan elkaar verdienen.


Ben niet eens boos meer, zelfs niet teleurgesteld... Want in wie zou ik teleurgesteld moeten zijn?

Dan toch liever in onszelf, want alleen daar kan je wat aan doen.


Ongelooflijk, de onderdrukking van donkere mensen en wat doen we nu?

We laten ons massaal onderdrukken!

Logisch dat donkere mensen niet voor zichzelf durfden te spreken.... we krijgen nu massaal een koekje van eigen deeg.


Als corona-gekte slachtoffer kan ik dat nu zelf, via de huidige techniek.


Opkomen voor de Vrijheid van de Mens, tis altijd te proberen.

🙏🙏💞



Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.