Is het Leven altijd zo magisch? ( + vervolg!)

 

Vaak wel, maar we kunnen het niet altijd zien

en vooral niet op waarde inschatten!

Want elk mens heeft zo zijn eigen 'verduisteringen'.

De mijne is vooral ; 'Bipolariteit'


Een zegen of een vloek?

Maar hoe ga je ermee om... en maak je het zelf tot een zegen

of maak je het tot een vloek?

In dit stuk ga ik mijn persoonlijke licht daar eens

over laten schijnen.


Wordt vervolgd...

Vervolg, want het blijkt een zegen!
Zal zeker niet voor iedereen het geval zijn, maar voor iedereen
kan ik niet schrijven... Kijk maar naar de waanzin van het Nu.
Een regering, zelfs een 'wereldbeleid' schrijft ons voor wat er goed voor ons is.... De grootste leugen allertijden.
Niets is altijd goed voor iedereen.... we zijn die we zijn
en juist dat maakt he....
En dat is een mooi voorbeeld wat  er mis kan gaan met een bipo.

Zeg maar gerust;  A sudden change!
Volgens mij voor het eerst tijdens het bloggen

De meest simpele manier om te schrijven over bipolariteit!



Volgende keer weer eens verder...




Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Voor het eerst zonder Spijkerbed.