Al 71 jaar bestudeer ik het leven!

πŸ’šHet groene hart...


Tja, en wat kan ik er nu mee doen?
Schrijven, schilderen, misschien met iemand praten...
Of gewoon vriendelijk tegen iemand zijn?
Iemand met liefde aankijken, want zo moeilijk is dat niet.
Kijk maar even door die vijandige blik heen!
En achter die pijn zit vaak verdriet en teleurstelling..

En toch heb ik Lief, nog steeds en zelfs steeds sterker...
Het verdriet van de ander en hun teleurstelling.
Als ik er doorheen gekomen ben kan een ander dat ook.

En ik blijf het leven bestuderen.... alsof het vandaag pas ontstaan is!

Wat we met elkaar doen is vaak ook wat we onszelf aandoen...
Daarom heb ik liever lief.

Dan denk ik aan de pijn van mijn vader....
Hij had veel pijn... en ik ken het niet eens!
Hij heeft het nooit met mij kunnen delen!

Zo is hij niet opgevoed.
Zelf ben ik helemaal niet opgevoed...
Ze lieten me gewoon zijn...die ik ben.
Kijk het maar gewoon even weg... en wees NU.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!