Zijn we dan echt zo machteloos?

Wees vrij en leef met heel je hart!

Ben je dan echt vergeten dan je Vrij geboren bent?

💚



 Kunnen we werkelijk nog steeds niet zelf nadenken?

Oké, ik leef nog en ben van na 1945... en was geen Jood!

Nee, we mogen het niet vergelijken.. maar toch doe ik het!

Kunnen we nog steeds geen NEE zeggen tegen een vernietigend systeem/?

Een machtssysteem dat zich weer voordoet als een grote zuiveraar!

In mijn hart ben ik en Jood en een zwarte man...

Daar ben ik de andere! Een andere die gewoon een mens is!


Bloggen is makkelijk, je kan me beledigen... me veroordelen, wat je ook wil!

Maar vergeet één ding niet;



We zijn gewoon mensen, net als iedereen... 

En we zijn vrije geesten..

Dus leef voor de gezonde Vrijheid!

💚

Er is niets makkelijker dan

Liefhebben!






Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!