De chaos van mijn leven.... is de genezing!

 

Bizar hoe ik alles reeds op kleine schaal al had meegemaakt.

De Slingedael periode.... zo genaamd om mij te helen.

Om te genezen van mijn val.

Alles werd mij afgenomen, mijn huis, mijn spullen en zelfs

bij mijn inkomen kon ik niet meer,

en toen ze merkten dat ik deze wantoestanden via het internet

de wereld instuurde werd mijn internet afgesloten!


Maar ik was niet voor één gat te vangen en kocht mijn

internet verbinding via Lebara, betaalde het dus gewoon zelf.

Dat ik daar niet thuishoorde daar werd eerst niks aan gedaan...

Toen ben ik flink tekeer gegaan tegen de maatschappelijk werkster van daar!

En wel zo dat iedereen het kon horen.

Het bleek daar een politiestaat in het klein te zijn.

En ik werd verwijderd door.....een loeder zou ik het kunnen noemen.

Maar er was daar een vrouwelijke arts én een goede psycholoog

die voor mij aan de slag gingen....

Nu zit ik gelukkig weer in Gouda in een prachtige flat

en kan weer bij mijn eigen geld!

Geldbeheer 'Rotonde' bleek corrupt en is nu 'Veritas ' geworden.

Tot op heden blijken zij ter goeder trouw, dus van mij mogen ze beheren.

Natuurlijk zou ik dat beheer ongedaan kunnen maken...

maar op deze manier scheelt het mij veel gereken.

Ach, het kost mijn ongeveer 120 per maand.

Een boekhouder is een stuk duurder..😏


Maar waarom dit herhaal-verhaal?

Want wat is er nu in deze maatschappij gaande?

Ongeveer hetzelfde, maar dan op grote schaal!





Reacties

  1. Ik zie hier veel vuur op het doek met weinig rust alleen een hoekje om je terug te trekken in het rustige blauw/groen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je hier reageert...het afgebeelde schilderij was slechts een opzet .Later is het heel anders geworden! Zal de uiteindelijke versie later publiceren.

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk is het al een oudje, ik ga m voor je opzoeken!

      Verwijderen
  3. Ja, wat maakte je veel mee. Je vertelde het en zo maakte ik het ook een beetje mee. Het is bijna nog steeds niet te geloven dat dit gebeurde. Maar het gebeurde wel. Gelukkig ben je nu weer in een veel betere situatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!