En zo geheim is het niet en onzin is het nooit!




 Ben werkelijk helemaal klaar met het 'gewone' bloggen...

Gelukkig zijn er veel mooie dingen te zien op internet.

Veel prachtige natuurfilms en mooie 'woon' programma's....

Je moet er wel de tijd voor nemen.... het zoeken!


Begeleid wonen, wat een ramp is dat eigenlijk!

Ontzettend aardige mensen. Dat wel....

Oh, heb een slechte nacht gehad...steeds wakker enzo.

Ja, er is echt een extreme verandering gaande... of je het nou geloofd of niet!

In de geschiedenis hebben ze dat al vaker gezegd/ gedacht....

Trek ik me niks van aan!

Jammer, dat ik blogmensen zal gaan missen... hield van ze allemaal...

Zal ik er een paar opnoemen?

Degene die ik in het echt ontmoet heb;

Ten eerste;

KAGIB, een heel bijzondere man..

En dan; Fotorantje!

Ja, dat was een leuke ontmoeting.

Marjolein, ook heel bijzonder!!!

Maar vooral ook Gerda Y,.... ZOMAAR  overleden!

En dat is vreselijk, zo een schitterend mens!

Maar er zijn er meer die zomaar verdwenen zijn....

Dat is toch niet de oppervlakkigheid van het internet?

Zou best eens kunnen, helaas...

En... Elly heb ik nooit mogen ontmoeten!,,,,

Ja, zo gaat dat.... en zo werkt het nou eenmaal.

Vond en vind het een prachtig mens!

En nee, ben niemand vergeten.... zoveel jaar bloggen en NIEMAND vergeten.

Is het overdreven om te zeggen dat ik van iedereen hield?

Nee, want zo zit ik nou eenmaal in elkaar;


En. .hoe is het nu?

Niet zo slecht eigenlijk, want ik hou nog steeds  van IEDEREEN!

Een rare eigenschap; IK HOU VAN MENSEN!

Altijd!







 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Onze persoonlijke beleving?

Mooi weer en meteen een betere bui!

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Proefblog wordt nog zelden bekeken... totdat!