Dat is wat we zijn...




 We zijn niet meer dan een korrel zand

soms met of zonder verstand.


Maar soms voel ik mij meer.

Dan ga ik even tekeer.

Alsof ik belangrijk ben

en alles van het leven ken.



Als er liefde voor onszelf was

en vandaar uit voor de ander

zou er dan ooit nog oorlog zijn?


Ja, ik hou van alles een van iedereen

Want ik kijk om mij heen...


Liefde is zo simpel

dat we er soms bang van worden.

Liefde heeft genoeg aan een blik

of een gebaar.

Meer is niet nodig.



Soms deel ik mijn liefde met..

zomaar iemand op straat!

Met een oudere dame, ze bleek over de 80 te zijn.

Een prachtig mens..


En natuurlijke gaf ik haar een welgemeend compliment..

Ze had een mooie uitstraling.







Reacties

  1. Mooi Walter, ja echte aandacht, betrokkenheid vanuit het hart. Ik vind zelf heel mooie uitspraak uit de bijbel. Al sprak ik met de tongen der engelen etc. maar ik had de Liefde niet ik was niets. Dat zegt heel veel over alles wat we hier doen op aarde. En ja die Liefde kun je niet doen, kun je alleen ruimte aan geven zodat Het door ons heen kan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Kiezen we voor Het Systeem?

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!