Eens in de zoveel jaar...

Dan maar water drinken met verse citroen.



 Ja, dan barst alles in mij los!

Alle zwaktes , alle allergieën...

Gek genoeg heb ik dan nooit koorts...

Dat zou eigenlijk logisch zijn.

Ben wel  behoorlijk beroerd, niet uit te leggen.

En dat kan ik hier dus helemaal niet!

Dus trek ik mij terug, zo lang mogelijk...

Vreemd, om zoiets te hebben.

Eens in de zoveel jaar...



Gelukkig heb ik het even gemeld.

Wil geen ambulance voor mijn deur!

Want uit ervaring weet ik dat het weer overgaat.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Mooi weer en meteen een betere bui!

Onze persoonlijke beleving?

Mijn...persoonlijke beleving; En die is anders dan die van iedereen!

Anders bekijken op een Proefblog.... NU!

Als we ons afvragen; wat is ons doel?>>>

Mijn uitwijk blog!

Want je bent je eigen lezer!

Die mens is er al lang!