Zeer persoonlijk!

Maar meelezen mag. 

🙏 

Eerst maar weer eens een foto?

Want dit kind is voor iedereen.

Waarom worden mijn stukjes zeer persoonlijk?


Het gaat er hier vooral om hoe mijn

'nieuwe' invallen tot stand zijn gekomen.

Regelmatig kom ik, dankzij internet, denkers tegen waarin ik mezelf herken.

Of eigenlijk; hoe ik zelf al dacht zonder hen te kennen.


Aanleiding was dit keer Bram Bakker

Eerder niet van gehoord.

En via zijn interview  met Jorn Luka

kwam ik anderen tegen, zoals

Gabor Maté.

Nu even een foto-pauze;


Weet
De pauze duurt erg lang, omdat het over Alles gaat!
Laten we maar beginnen over de waanzin van medicijnen,
Ze genezen zelden iets ze verdoven of verlammen.

En meestal ontkennen ze alles wat er werkelijk aan de hand is!

Om nog maar te zwijgen over de bijwerkingen...

Weet je wat er werkelijk geneest?>

Inzicht in jezelf

en inzicht in alles wat je dwars zit!


Hé, en ik ben GOD niet!

Stel je toch eens voor;

Je zou dan voor eeuwig leven

en altijd kerngezond zijn.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Haarlak als vernis.

Vreemd...

Prioriteit? Schilderen.

Praat niet over de Liefde.