Tja, eigenlijk een taboe onderwerp in blogland... Toch ga ik erover schrijven. Ben het al lang van plan... Mijn vader noemde het 'smeerlapperij'! Tja, liefde vond hij 'verwijfd" Pas tegen zijn sterven vertelde hij me dat ik altijd zijn lievelingszoon was.. Natuurlijk wordt dit vervolgd! Maar alleen als iemand erom vraagt! Dit is slechts het begin van een diepgaand blog.
Een mogelijke 'waarheid' moet altijd onderzocht worden! En 'alles' gezond even veranderen in: Alles bewust! En dat wordt dit keer beschreven op; Spijkerbed! 💚 Leren meegaan met de veranderingen in onszelf. Misschien weer een nieuwe benadering? 16-07-2025 6 uur in de ochtend en net m'n bed uit!
Want uiteindelijk besloot ik geen persoonlijke dingen meer te bloggen.. Ze zijn gewoon te heftig. Zal ooit wel weer gebeuren, maar voorlopig nog niet. Overigens ben ik best tevreden over de foto-kwaliteit van dit Alcatel toestel. Toch overweeg ik weer een Samsung te kopen...Daar schijn je veel meer mee te kunnen. Vooral fotograveren blijft mijn meest geliefde hobby.... 😇💚
Naar een dokter gaan hoeft niet echt... Dat ligt eraan van wat je wilt herstellen. Meestal weten we zelf wat we gedaan hebben waardoor we het willen herstellen..
Daar wordt weinig over gesproken...Een taboe? Je hoort er weinig over...als het om mannen gaat... Is het dan schaamte? Vast en zeker! En wat te denken van het ontzettende ongemak! Vanmiddag ga ik hier verder op in...
Het blijkt dat ik niet GOD ben... Erger nog; We zijn het allemaal. Nog erger... God heeft nooit bestaan. Hij was er altijd al... Hij (het..IS) Maar dat konden we nooit bevatten. Nog veel erger; Niet geloven, maar gewoon accepteren!
Reacties
Een reactie posten